kort nieuws

Vrijdagnamiddag 19 april gaat ons clubtornooi door in "Ons Heem", Watermolenstraat 22, 9111 Sint-Niklaas. Pas op we starten om 14u00!!

Alle clubtornooien (maandagavond en vrijdagnamiddag) gaan door in het POC.

POC = Parochiaal Ontmoeting Centrum; Rivierstraat 10, 9250 Waasmunster (parking in de gentstraat vlakbij).

De VBL geeft de clubs nu de mogelijkheid om een club website te maken en te beheren. Ook onze club zal van deze mogelijkheid gebruik maken. De nieuwe club website is nog in volle ontwikkeling maar je kan nu al een kijkje nemen hier.

Conform met de Europese General Data Protection Regulation (GDPR) die van kracht geworden is op 25 mei 2018 hebben we nu op onze website ook een privacy verklaring opgenomen. Je kan ze terug vinden via het menu "Algemene info over de club".